Followers

Friday, February 15, 2013

TINTA PERTAMA

Saya amat meminati dunia politik sementalah ia amat menarik untuk digarapi serta dianalisis setiap perwatakan yang melakonkan skrip politik mereka. Saya amat percaya bahawa ramai orang muda di luar sana telah terdedah dengan pelbagai cerita mengenai keadaan politik dunia apatah lagi kancah politik negara. Saya salah seorang dari orang-orang muda ini yang mengambil berat keadaan senario politik negara yang bertambah menarik sehari ke sehari ! Segala pandangan saya dalam entri akan datang lebih kepada pandangan serta opini seorang akademia yang bersifat 'non partisan' yang bermatlamatkan untuk kesepakatan serta keharmonian sejagat ! Blog ini nanti adalah pandangan peribadi saya dan segala coretan saya selepas ini adalah dari kombinasi akal, budi dan jiwa disatukan menjadi suatu nilai garapan serta analisis mendalam mengenai sesuatu isu. Kemungkinan warkah serta tinta saya selepas ini adakala nya bersifat santai dan adakalanya bersifat serius mengikut 'level' entri yang saya akan coretkan nanti ! Salam perkenalan dari saya dan selamat membaca !

No comments:

Post a Comment